de wizard wordt gestart

Start vandaag met de CRM Wizard en ga snel live met Microsoft Dynamics CRM.

Scope en doelstellingen

Wanneer u kiest voor een CRM systeem is het van belang om vooraf goed na te denken over wat u uiteindelijk wilt realiseren. Om u hierbij te helpen staan hieronder een aantal doelstellingen opgesomd. Kunt u aangeven welke functionaliteiten en doelstellingen voor uw organisatie van belang zijn?

Vastlegging accounts en contactpersonen
Indeling / segmentatie accounts (type, grootte, branche)
Vastlegging van commerciële activiteiten bij accounts
Snel reageren op nieuwe leads
Vastlegging verkoopkansen
Sturing en grip op verkoop pipeline
Mogelijkheid tot marketingactiviteiten
CRM toegankelijk maken door inzet van mobiele apps
Integratie met Outlook voor wat betreft mails en activiteiten

Accountgegevens

Op de tablet aan de linkerzijde ziet u de basisgegevens van een account die standaard binnen Microsoft CRM worden vastgelegd. De volgende vragen gaan over aanvullende en/of benodigde vastlegging van gegevens bij een account:

Kent u een rayonindeling van uw relaties (bijvoorbeeld accounts in midden, noord, zuid, etc)?
Wilt u een e-mailadres bij een account vastleggen?
Werkt u met een klanttypering als A, B, C-klanten?
Werkt u met accounttypes als klant, leverancier, lead, concurrent?
Wilt u holdingstructuren kunnen vastleggen?

Adresgegevens

Op de tablet aan de linkerzijde ziet u de adresgegevens van een account die standaard binnen Microsoft worden vastgelegd.

Het bezoekadres wordt standaard ingevuld bij een account. Wilt u ook onderstaande aanvullende adressen vastleggen?

In welke landen zijn uw klanten gevestigd en is uw bedrijf actief?

Om eenvoudig een account in te voeren, kunt u gebruikmaken van een koppeling met het handelsregister. Dit geschiedt middels een tegoed van €250,- waarmee u 1000 accounts kunt toevoegen.

Wilt u hiervan gebruikmaken?

Met behulp van de adresvalidator kunt u adressen snel invoeren of wijzigen. Dit geschiedt middels een tegoed van €100,- waarmee u 1000 adressen kunt checken of invoeren.

Wilt u hiervan gebruikmaken?

Gegevens contactpersonen

Op de tablet aan de linkerzijde ziet u welke basisgegevens van een contactpersoon standaard worden vastgelegd binnen Microsoft CRM.

Wilt u de initialen van de contactpersoon vastleggen?
Wilt u de titel van de contactpersoon vastleggen?

Van welke functiegroepen wilt u gebruikmaken?

Het bezoekadres kan standaard worden ingevuld bij een contactpersoon. Wilt u ook aanvullende adressen vastleggen?

Inrichting verkoopkansen

Op de tablet aan de linkerzijde ziet u de basisgegevens van een verkoopkans die standaard binnen Microsoft CRM worden vastgelegd.


Binnen CRM kunnen daarnaast een aantal sales fasen standaard worden vastgelegd:

Geef aan welke van onderstaande sales fasen u wilt vastleggen:

Dashboards

Geef aan welke grafieken u wilt hebben ter sturing. Het bundelen van een aantal grafieken zorgt voor een dashboard:

Data import

Met behulp van twee import templates kunt u uw bestaande account- en contactpersoongegevens aanleveren. Deze worden vervolgens geïmporteerd in uw Microsoft Dynamics CRM.

XLS – accounts
XLS - contactpersonen

Na het invullen van de juiste gegevens kunt u het bestand uploaden waarna alle data wordt geïmporteerd. Wanneer de import succesvol is afgerond, ontvangt u van ons een bericht.

Indien u meer hulp nodig hebt met met het importeren van de gegevens kunnen we u hierover bellen.

Wilt u hiervan gebruikmaken?

Training

Training is van groot belang voor het succes van een CRM systeem en de gebruikersacceptatie. Om u hierbij te helpen, kunt u hieronder verschillende handleidingen downloaden. Dit zijn zowel Engelse eBooks als praktische PDF’s.

eBook _aanpassen van business processen - Engels
eBook _werken met business processen - Engels
eBook_beginnen met CRM - Engels
eBook_werken met dashboards - Engels
Handleiding activiteiten CRM2016 v1.0
Handleiding beheer accounts en contactpersonen CRM2016 v1.0
Handleiding beheer en managen verkoopkansen CRM2016 v1.0
Handleiding kenmerken en marketinglijsten CRM2016 v1.0
Tips en tricks CRM 2016 - applicatiebeheer v1.0
Tips en tricks CRM 2016 - basisbediening v1.0

Naast onze documentatie bieden wij ook andere trainingsopties aan. Geef hieronder aan waarin u geïnteresseerd bent of laat het ons weten via een belletje: 0345 58 70 50.

Heeft u interesse in een online training?
Heeft u interesse in een training bij u op locatie?
Heeft u interesse in een training bij ons?

Support

Bij functionele vragen of technische issues kunt u altijd contact met ons opnemen. Met onze kennis en gedrevenheid zorgen we voor een snelle afhandeling van uw vragen met daarbij een minimum aan onderbrekingen.

Wij bieden een aantal supportcontracten aan waaruit u kunt kiezen:

Brons | betalen per vraag

  • Betalen per vraag
  • Mail support (support@aci.nl)
  • Telefonisch support (0345-587060)
  • Remote support (overnemen PC)

Zilver | € 3,- / gebruiker / maand

  • Mail support (support@aci.nl)
  • Remote support (overnemen PC)
  • Pro-actief informeren over nieuwe versies
  • Beschikbaar stellen van handleidingen en trainingsmateriaal

Goud | € 6,- / gebruiker / maand

  • Mail support (support@aci.nl)
  • Telefonisch support (0345-587060)
  • Remote support (overnemen PC)
  • Levering (excl. implementatie) van nieuwe versies van ACI Apps
  • Pro-actief informeren over nieuwe versies
  • Telefonische assistentie Outlook cliënt (max. 2 uur/jaar)
  • Telefonische assistentie Mobile apps (als standaard)
  • Beschikbaar stellen van handleidingen en trainingsmateriaal

Gewenste supportniveau:

Bedankt voor uw tijd.

Hulp nodig? Bel +31 (0)345 58 70 50